Nog een weekje.. - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Simone Dekker - WaarBenJij.nu Nog een weekje.. - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Simone Dekker - WaarBenJij.nu

Nog een weekje..

Blijf op de hoogte en volg Simone

29 Januari 2014 | Nederland, Gouda

Hallooooo allemaal,

Hierbij mijn eerste berichtje op deze blog.. Het is bijnaaa zover ZUID-AFRIKA!!!

Deze afgelopen weken zijn de woorden “laatste keer” vaak voorbij gekomen. Zo heb ik afscheid genomen van Belvedere, na er 5 jaar met plezier gewerkt te hebben. Afscheid van vrienden genomen, in Leeuwarden en op Schiphol. En dan natuurlijk ook afscheid genomen van Leeuwarden zelf, heb er 2.5 jaar super veel leuke dingen meegemaakt, vrienden gemaakt en vooral herrineringen gemaakt die me altijd bij zullen blijven van mijn studentenleven. Maar het is allemaal voor een goed doel, waarin ik ook echt mega zin in heb, namelijk studeren in Zuid-Afrika voor 5 maanden.

Voor degene die het nog niet weten ik vlieg 4 februari naar port elizabeth, waar ik samen met manon (mijn kamergenootje), voor een aantal dagen ga bivakkeren en natuurlijk even wennen aan afrikaa. Dan gaan wij daarna op zaterdag richting de campus waar we de komende 5 maanden zullen verblijven. Tussendoor komen onze ouders ook nog even langs om 3 weken vakantie te vieren. En na precies 5 maanden vliegen we 5 juli (6 juli kom in amsterdam aan) weer terug.

Nu ben ik niet zo’n ster in schrijven van verhaaltjes maar ben ik toch van plan jullie op deze manier op de hoogte. Ik kan bij deze dus wel al zeggen dat ik niet zoals mijn vader elke dag een verhaal erop ga zetten.

Nu bezig met de laatste spullen verzamelen en verhuizen moet deze week ook nog gebeuren.. en dan op naar Schiphol en door naar Zuid-Afrikaa...

Tot de volgende keer, xxx

Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 3543

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 15 September 2015

London

04 Februari 2014 - 06 Juli 2014

South-Africa

Landen bezocht: